شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل تصویری بزرگترین پاداش نتورک و نحوه رسیدن به آن از لیدر حامد فتوحی | +35 دقیقه فایل تصویری بزرگترین پاداش نتورک و نحوه رسیدن به آن از لیدر حامد فتوحی | +35 دقیقه
فایل تصویری بزرگترین پاداش نتورک و نحوه رسیدن به آن از لیدر حامد فتوحی | +35 دقیقه فایل تصویری بزرگترین پاداش نتورک و نحوه رسیدن به آن از لیدر حامد فتوحی | +35 دقیقه

فایل تصویری بزرگترین پاداش نتورک و نحوه رسیدن به آن از لیدر حامد فتوحی | +35 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 3 رای
11
50.949 تومان

بازاریابی شبکه ای به عنوان یک روش پرطرفدار در بین کسب و کارهای آنلاین، به صورت گسترده ای به کار گرفته می شود. در این روش، با همکاری با دیگران و افزایش شبکه پیوندها، محصولات و خدمات به صورت اطلاعاتی و با استفاده از روش های مختلف به مشتریان معرفی می شوند. کار کردن در نتورک به عنوان یکی از روش های افزایش شبکه پیوندها و ایجاد ارتباط با دیگران، می تواند به کسب و کارها کمک بسیاری کند.

رسیدن به پاداش نهایی در نتورک | حامد فتوحی
رسیدن به پاداش نهایی در نتورک | حامد فتوحی

کار در بازاریابی شبکه ای

در بازاریابی شبکه ای، مشتریان به عنوان یکی از اعضای شبکه، برای معرفی محصولات و خدمات به دیگران کمک می کنند و در ازای این کمک، پاداش هایی دریافت می کنند. این روش، علاوه بر این که به کارآفرینان کمک می کند تا با کاهش هزینه های بازاریابی، به فروش بیشتری دست یابند، به افزایش اعتماد مشتریان به محصولات و خدمات کسب و کار نیز کمک می کند.

همچنین، این روش می تواند به دیگران کمک کند تا به دنبال شغلی دوم بگردند و به عنوان یک مشارکت کننده در بازاریابی شبکه ای، درآمد بیشتری کسب کنند. در کل، با کار کردن در نتورک و بهره گیری از روش های بازاریابی شبکه ای، می توان به سود بیشتری دست یافت و کسب و کار را به سطح بالاتری رساند.

پاداش در نتورک (حامد فتوحی)

همه ما به دنبال درآمدی هستیم که بتوانیم با آن نیازهایمان را برآورده کنیم. در بسیاری از موارد، برای رسیدن به این هدف باید مداوم کار کنیم و فرصت مرخصی یا تفریح را از دست می‌دهیم. در حوزه نتورک مارکتینگ نیز این موضوع صدق می‌کند، اما باید توجه داشت که تلاش بیشتر همراه با استفاده از راهکارهای صحیح، پایان خوبی خواهد داشت.

اگر در ابتدای کار به مرخصی‌های بیهوده پرداخته شود، ممکن است در آینده نیاز به کار مداوم و بیشتری پیش بیاید. به همین دلیل در ابتدای کار باید حواسمان به این نکته باشد و برای رسیدن به هدف بزرگتر، باید به مرخصی‌های طولانی مدت هم فکر کنیم تا به پاداش بزرگ نتورک برسیم.

۱. آیا مرخصی‌های بیهوده می‌توانند تأثیر منفی بر روی کار نتورک مارکتینگ داشته باشند؟
۲. آیا برای رسیدن به هدف بزرگتر، لازم است به مرخصی‌های طولانی مدت فکر کنیم؟
۳. آیا بهترین راه برای رسیدن به پاداش بزرگ در نتورک مارکتینگ، کار مداوم است؟
۴. آیا استفاده از راهکارهای صحیح در نتورک مارکتینگ، می‌تواند به موفقیت کمک کند؟
۵. آیا تلاش بیشتر همراه با استفاده از راهکارهای صحیح، می‌تواند به پایان خوبی در نتورک مارکتینگ منجر شود؟

آموزش اصولی نتورک مارکتینگ با آواکالا

لیدر حامد فتوحی بزرگترین پاداش نتورک و نحوه رسیدن به آن
لیدر حامد فتوحی بزرگترین پاداش نتورک و نحوه رسیدن به آن

آقای حامد فتوحی برگزار کننده فایل تصویری بزرگترین پاداش در نتورک چه کسی است؟

حامد فتوحی به عنوان یک بازاریاب شبکه ای، از مرداد سال ۹۱ در این حوزه فعالیت می‌کنند. قبل از ورود به این حوزه، در شرکت های قدیمی فعالیت داشتند و تجربیات مفیدی کسب کرده بودند. با استفاده از این تجربیات، با دو دوست خود تصمیم گرفتند تا یک استارتاپ قدرتمند ایجاد کنند. با تشکیل یک اتحاد قوی بین خود و همچنین با کراس لاین موازی، توانستند به موفقیت برسند و سازمانی راه اندازی کنند که تاکنون موفقیت های بسیاری را به دست آورده است.

فایل هایی که تا الان از لیدر فتوحی در مارکت ام ال ام منتشر شده به شرح زیر میباشد:

برای رسیدن به پاداش نهایی در نتورک چه باید کرد | حامد فتوحی
برای رسیدن به پاداش نهایی در نتورک چه باید کرد | حامد فتوحی

بخشی از محتوای فایل تصویری بزرگترین پاداشت در نتورک از حامد فتوحی به صورت متنی:

در نتورک روزی به جایی می رسید که نتورک به شما مرخصی می دهد و همه کارها طبق روال در نبود شما انجام می شود. افرادی که ادامه می دهند تا زمانی که نتورک به آنها مرخصی نداده است مرخصی نمی روند و وقتی که نتورک به آنها مرخصی می دهد بهترین لحظه را زندگی می کنند و وقتی که بر می گردند در نبود آنها همه چیز سر جای خودش بوده  و رو به جلو در حال حرکت است.

دقیقا نتورک همین است، به جایی می رسید که شم انتخاب می کنید. وقتی که به آن درجه از آزادی برسید، هر موقع که بخواهید مثی توانید به هرجایی که می خواهید سفر کنید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید. انتهای چیزی که نتورک به ما می دهد آزادی است.

سوالی که پیش می آید این است که آیا می توان به آزادی رسید و آیا این رسیدن ارزشش را دارد؟ پاسخ لیدر فتوحی به این سوال بله است زیرا ایشان از افرادی بودند که فکر می کردند این کار امکان ندارد ولی توانستند و به این نقطه رسیدند.

در این فایل تصویری لیدر حامد فتوحی از دلیل بله گفتنشان به نتورک و ورود به دنیای نتورک مارکتینگ صحبت می کنند و از تمام راه ها و سختیها و آسانی هایی که این تجارت دارد  تا رسیدن به آزادی سخن می گویند و شما را به نحوه رسیدن به این پاداش نتورک آشنا می کنند.

جزئیات فایل تصویری پاداش نتورک:

فایل تصویری پاداش نتورک و نحوه رسیدن به آن، یکی از جلسات آموزشی پاداش نهایی نتورک است که توسط لیدر حامد فتوحی برگزار شده است. این فایل با فرمت mp4 و حجم 358 مگابایت ارائه شده و مدت زمان آن 35 دقیقه و 44 ثانیه است. در این فایل، نحوه به دست آوردن پاداش در نتورک توضیح داده شده و راهکارهایی برای رسیدن به آن ارائه شده است. این فایل می تواند به عنوان یک راهنمای مفید برای افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، مورد استفاده قرار گیرد.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 6.890 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

11
50.949 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های مربوط به آموزش نتورک
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
فایل تصویری بزرگترین پاداش نتورک و نحوه رسیدن به آن از لیدر حامد فتوحی | +35 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 3 رای
زمان: 35 دقیقه و 44 ثانیه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 358.0 مگابایت
فرمت: mp4
زبان: فارسی
استپ: مثبت 20
برگزارکننده: حامد فتوحی
به روز شده در:
باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام

به ازای هر فروش این محصول 6.890 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات زهرا امیدی Other Products

فایل تصویری اولویت های زندگی از دارن هاردی | +36 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
برای موفق شدن در زندگی، تعیین اولویت های زندگی بسیار مهم است. زندگی مدرن و زیادی از فشارهای روزمره ما، می‌تواند موجب پراکندگی تمرکز و توجهمان شود. به همین دلیل، باید برنامه ریزی کنیم و اولویت‌هایمان را مشخص کنیم. در این راستا، تعیین اهداف و آرزوهایمان و تمرکز بر آنها، از [...]
11
5.0
28.749 تومان
فایل صوتی انگیزه در بازاریابی شبکه ای | +۱۲7 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
انگیزه در بازاریابی شبکه ای نقش بسیار مهمی در موفقیت هر فرد در این حوزه دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که بر اساس روابط شخصی و شبکه های اجتماعی، محصولات و خدمات را به مشتریان عرضه می کند. برخلاف سایر روش های بازاریابی، در بازاریابی شبکه ای افراد به عنوان […]
10
5.0
66.378 تومان
فایل صوتی نگرش در بازاریابی شبکه ای از لیدر ناظری | +102 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک روش بازاریابی است که بر اساس ایجاد یک شبکه از افراد و مشتریان پیشرفته است. در این روش، شرکتها محصولات خود را از طریق اعضای شبکه به فروش می رسانند و در عوض، اعضای شبکه پاداشی برای فروش محصولات دریافت می کنند. این روش توسط بسیاری از شرکتها به عنوان یک […]
12 فروش
5.0
86.469 تومان
فایل صوتی ناگفته های بازاریابی شبکه ای از لیدر صمد سلیمی | +48 دقیقه
زهرا امیدی
زهرا امیدی باهم برای موفقیت مارکت ام ال ام
بازاریابی شبکه ای یک راهکار جدید در عصر دیجیتال است که به شرکت ها کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به صورت موثر و پراکنده تر به مشتریان ارائه دهند. اما در این صنعت، هنوز بسیاری از ناگفته ها وجود دارند که می توانند برای بازاریابان این حوزه چالش برانگیز باشد. برخی […]
12 فروش
5.0
35.409 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10
5.0
54.057 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
15 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
14 فروش
5.0
99.345 تومان
افزودن به سبد خرید - 50.949 تومان