شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

فایل صوتی برقراری ارتباط | حمیدرضا حقانی + 107 دقیقه فایل صوتی برقراری ارتباط | حمیدرضا حقانی + 107 دقیقه
فایل صوتی برقراری ارتباط | حمیدرضا حقانی + 107 دقیقه فایل صوتی برقراری ارتباط | حمیدرضا حقانی + 107 دقیقه

فایل صوتی برقراری ارتباط | حمیدرضا حقانی + 107 دقیقه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
10 فروش
114.219 تومان

حمیدرضا حقانی: مردم با کسانی راحت تر هستند که ارتباط خوبی با آن فرد برقرار کنند. یعنی کلید موفقیت در ارتباط بهتر با دیگران این است که یاد بگیرید چطور حس نزدیکی با آنها پیدا کنید.

حمیدرضا حقانی می گوید که ارتباط برقرار کردن نوعی مذاکره است. این مذاکره و ارتباط تا حد زیادی با خودمان است. اما مورد مهم، چگونگی ارتباط و مذاکره با دیگران است که در این فایل صوتی به توضیح مفصل به آن پرداخته می شود.

چطور می توان به برقراری ارتباط صحیح دست یافت؟

لیدر حمیدرضا حقانی از 5 گروه مختلف صحبت می کند که مذاکره و ارتباط با آنها مشکل تر از دیگران است. یک؛ با خانم ها. دو؛ افراد با تجربه و سن بالا. سه؛ کسانی که الگوهای شخصیتی را نمی شناسند. چهار؛ افراد درون گرا. پنج؛ چشم بادامی ها مثل چینی ها و ژاپنی ها.

با توجه به این موضوع، لیدر حقانی می گوید که ما باید اعتماد به نفس خود را به حدی بالا ببریم که بتوانیم دید خودمان را به سمتی ببریم که وقتی کسی می گوید آدم موفق کیست؟ شما جواب بدهید «من». وقتی شما هدفمند باشید و خودتان را در جایگاهتان به درستی ببینید، می توانید ارتباطی درست و مناسب برقرار کنید.

در بخشی دیگر به افراد موفق می رسید. اینکه چطور آنها افراد موفق می شوند. 86 درصد آن به ارتباط درست برمی گردد. یعنی تنها 14 درصد مربوط به تلاش، کوشش، هدف، برنامه ریزی و غیره. چیزی که باعث رشد شما می شود، ارتباط بهتر است.

شما باید بدانید که اصول این ارتباطات چیست و چطور به این رمز موفقیت می توان رسید. نتورک وابستگی بسیار زیادی به ارتباطات دارد که باید اطلاعات کاملی از آن بدست آورید. در این فایل آموزشی شما می توانید متوجه شوید که در اولین ارتباط تا دفعات بعدی باید چطور ارتباط برقرار کنید و بیشتری تاثیر را روی فرد بگذارید.

نحوه برقراری ارتباط صحیح | حمیدرضا حقانی
نحوه برقراری ارتباط صحیح | حمیدرضا حقانی

در فایل صوتی برقراری ارتباط به پاسخ چه سوالاتی می رسید؟

  • راز افراد موفق چیست؟
  • چه نکاتی باید رعایت کرد تا به موفقیت و اهداف مدنظر رسید؟
  • چطور دیگران از ارتباط با ما لذت ببرند؟
  • اصول ارتباطات و جذابیت چیست؟
  • چطور مهره مار به دست آوریم؟
  • کاریزما چیست و چطور باید به آن رسید؟
  • چطور دیگران را به خودمان جذب کنیم؟
  • رابطه نتورک با ارتباط چیست؟
  • نحوه ارتباط برای بار اول چطور است؟
  • قانون حفظ منابع چیست؟
  • کدهای رفتاری و کدینگ های انسانی در ارتباطات به چه معناست؟

آواکالا را امتحان کنید و ارتباطتان را به سطح بالاتری برسانید

چطور به کاریزما در ارتباط برسیم؟ | حمیدرضا حقانی
چطور به کاریزما در ارتباط برسیم؟ | حمیدرضا حقانی

چند نکته کلیدی فایل صوتی برقراری ارتباط

لیدر حمیدرضا حقانی از یک راز بزرگ پرده برمی دارد. او می گوید که شما فقط 30 ثانیه فرصت دارید تا اوج جذابیت و ارتباط گیری موفق را به نتیجه برسانید. شدت ارتباط برای بار اول در 30 ثانیه ابتدایی رخ می دهد و باید نهایت استفاده را از آن ببرید.

بعد از آن به مرور دریچه شدت جذابیت کمتر می شود. یعنی شما 30 ثانیه فرصت دارید که کاریزمای درست خود را به فرد نشان دهید و او را جذب خود کنید. پس از آن نوبت تحلیل فرد از شماست. نکته دیگر درباره رازهای محبوبیت شما پیش دیگران است. برای مثال به اعتبار در این فایل صوتی اشاره می شود. صداقت و اعتبار شما در مقابل دیگران می تواند جذابیت را تا حد زیادی بالا ببرد.

این اعتبار باعث نفوذ و پذیرش می شود.مورد بعدی شکستن غرور است که در بالابردن اعتبار شما نقش ویژه ای دارد. پس اگر پلی را از بین برده اید، غرورتان را بشکنید تا دوباره بتوانید اعتبار خود را مجدد کسب کنید.

حمیدرضا حقانی مدرس جلسه برقراری ارتباط
حمیدرضا حقانی مدرس جلسه برقراری ارتباط

حمیدرضا حقانی مدرس جلسه ارتباط کیست؟

لیدر حمیدرضا حقانی یک فرد بسیار اطلاعاتی است که سالها تجربه کار در نتورک مارکتینگ و سازمان های مختلف را دارد. این تاپ لیدر سابقه بازاریابی شبکه ای و تیم سازی قوی دارد که در حال حاضر همایش های بسیار بزرگ و تاثیرگذاری را برگزار می کند. یکی از مهم ترین آموزش های او درباره ارتباطات در نتورک است که شما را با شخصیت های مختلف و تیپ های برقراری ارتباط با آنها آشنا می کند.

او یک تاپ لیدر است که نکات ارزشمندی درباره چگونگی موفقیت در نتورک را بیان می کند. از این رو لیدرهای تازه کار یا سایر نتورکرها حتما باید به سخنان افراد مجربی همچون تاپ لیدر حقانی را با دقت بالایی گوش دهند تا نتیجه تجربه و فعالیت های چنین تاپ لیدرهایی را در طول فرایند کاری خود مشاهده نمایند.

فایل دیگر از حمیدرضا حقانی در مارکت ام ال ام

فایل صوتی کارگاه جامع نتورک | حمیدرضا حقانی + 104 دقیقه

سایر فایل ها درباره برقراری ارتباط در مارکت ام ال ام:

فایل صوتی برقراری ارتباط برای چه کسانی مفید است؟

کاریزما یا همان جذابیت شما چقدر است؟ نحوه ارتباطات شما با خانواده، دوستان، اطرافیان و حتی غریبه ها چطور است؟ آیا می دانید که حتی زندگی شخصی و عاطفی شما هم رابطه مستقیمی با ارتباطات شما دارد؟

این فایل صوتی نه تنها در حوزه فروش و بازاریابی مهم و ضروری است، بلکه نیاز است که هر فردی در هر جایگاه و موقعیتی آن را برای یک بار هم که شده گوش دهد. پس اگر احساس می کنید که نمی توانید به درستی با تیپ های شخصیتی متفاوت ارتباط برقرار کنید، این فایل آموزشی را از لیدر باتجربه اقای حمیدرضا حقانی از دست ندهید.

جزئیات فایل صوتی جلسه حمیدرضا حقانی درباره برقراری ارتباط:

فایل صوتی برقراری ارتباط، آموزشی ارزشمند از تاپ لیدر حمیدرضا حقانی است که به شما کمک می کند چگونگی دستیابی به ارتباطات صحیح را فرا بگیرید. این فایل یک پارت دارد و تایم دقیق آن 1 ساعت و 47 دقیقه و 37 ثانیه است. فرمت این فایل mp3 است و حجم آن 9.85 مگابایت می باشد. پس از خرید آموزش، می توانید این فایل را دانلود کرده و از آن برای بهبود روابط خود بهره ببرید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 15.440 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام: در سیستم همکاری در فروش مارکت ام ال ام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن لینک اختصاصی خود از محصولات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی تان، به ازای فروش هر محصول پورسانت متفاوتی از مبلغ کل خرید کاربرانی که به مارکت ام ال ام هدایت می‌شوند را دریافت کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.   چه مدت پس از خرید محصول توسط کاربر سهم همکاری در فروش واریز می‌گردد؟ بلافاصله بعد از خرید هر محصول توسط کاربری که با لینک همکاری در فروش شما وارد مارکت ام ال ام شده است، سهم همکاری در فروش برای شما محاسبه شده به کیف پول همکاری در فروشتان واریز می‌گردد.   چطور می‌توانم درآمدهایی که از سیستم همکاری در فروش دارم را دریافت کنم؟ در پنل کاربری خود و از بخش مالی، می‌توانید کل درآمد خود را درخواست وجه بزنید تا بخش مالی مبلغ درخواستی را به حساب بانکی شما واریز کند. همچنین می‌تواند درآمد خود را برای خرید محصول از مارکت ام ال ام استفاده کنید.   سهم همکاری در فروش صرفا برای خرید همان محصول است یا کل سبدخرید کاربر؟ لینک اختصاصی همکاری در فروش شما به مدت 30 روز کار میکند، اگر کاربر برای محصول x با لینک شما وارد سایت شود، اگر محصول y یا z را هم خریداری کند، پورسانت همکاری در فروش دیگر محصولات برای شما محاسبه خواهد شد.

10 فروش
114.219 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود رایگان آپدیت محصولات
6 ماه پشتیبانی رایگان تضمین شده
تضمین دسترسی مادام العمر به محصولات خریداری شده
تضمین هماهنگ بودن توضیحات و محصول خریداری شده
بازگشت 5% از مبلغ کل سفارش به کیف پول حساب کاربری‌تان
بازگشت وجه تا ۱۰ روز در صورت مغایرت فایل با توضیحات درج شده
دانلود نیم بها برای تمام فایل ها
سرورهای بسیار قوی برای آپتایم بودن سایت تا ۹۹.۹۹٪ در هفت روز هفته
فایل های دیگر مربوط به ارتباط
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: اشتراک لیدری
شما می توانید این محصول و 688 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
فایل صوتی برقراری ارتباط | حمیدرضا حقانی + 107 دقیقه
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
زمان: 107 دقیقه و 37 ثانیه
تعداد پارت: 1 پارت
اندازه: 9.85 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: مثبت 5
برگزارکننده: حمیدرضا حقانی
به روز شده در:
یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.

به ازای هر فروش این محصول 15.440 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از مارکت ام ال ام | بازاریابی شبکه ای سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات فائزه آقاباقری Other Products

مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
فایل صوتی شناخت در نتورک | محسن فرهمند + 91 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
از وقتی که بتوانی کسب و کار خودت را بشناسی، آن وقت می توانی از آن کار لذت ببری. اینطور به سادگی بعد از چند ماه از کار کنار نمی کشی. در این صورت به جای آنکه بعد از چند سال به درآمد برسی، به جای آن در عرض چند ماه و خیلی ساده تر […]
11 فروش
5.0
83.250 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تواضع فروتنی و آموزش پذیری از دیدگاه کوین ترودو
آرش رحمتی
آرش رحمتی نویسنده، مترجم و مدرس فایل های آموزشی در حوزه موفقیت و رشد شخصی نتورک مارکتر با بیش از ۹ سال سابقه کار «نتورک یه تجارت نیست، یه سبک زندگیه!»
تنها کسی که اطاعت می کند، می تواند فرمان بدهد. تنها زمانی می توانید راهبر بزرگی باشید که مریدی عالی بوده، و‌ هنوز هم باشید. تنها زمانی می توانید معلم بزرگی باشید که شاگردی عالی بوده، و هنوز هم باشید. تنها فروتن ترین و فرمانبردارترین خدمتگزار می تواند یک ارباب حقیقی شود. [...]
10 فروش
5.0
54.057 تومان
مصاحبه با کارآفرین نمونه و موسس رستوران های زنجیره‌ای ”پدر خوب“ | شهرام فخار
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
فساد، فقر، فحشا، ناراحتی های روحی و روانی و تمامی مشکلات را می توان از در بیکاری به حساب آورد. یک نفر که بیزینس و کار داشته باشد، دیگر فکرش به چیزهای منفی نمی رود. از این رو کارآفرینی برای یک کشور می تواند یکی از مهم ترین اصول برای حذف بیکاری به حساب آورد. […]
10 فروش
5.0
85.359 تومان
تند خوانی و تقویت حافظه | حسین عباس منش + 124 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
آیا موقع مطالعه حواس شما پرت می شود؟ چه تکنیک هایی باعث می شود تا تمرکز ما در مطالعه بیشتر شود؟ چرا در هنگام مطالعه کردن حس خواب آلودگی سراغ ما می آید؟ چرا بعد از مطالعه یک بخش، به سرعت آن را فراموش می کنیم؟ روش های رفع این مشکلات و بسیاری از مشکلات […]
17 فروش
5.0
138.639 تومان
دغدغه ها در نتورک | حسین تبرایی + 160 دقیقه
فائزه آقاباقری
فائزه آقاباقری یاد بگیریم و به آگاهی برسیم تا دنیای بهتری رو بسازیم.
جلسه آموزشی دغدغه ها در نتورک، یک کارگاه پرسش و پاسخ همراه با آموزش های تخصصی درباره چالش هایی است که هر نتورکری با آن روبرو می شود. درواقع مهم نیست که شما مبتدی هستید یا سال ها در این تجارت فعالیت کرده اید، در هر صورت این آموزش می تواند شما را به جواب […]
15 فروش
5.0
99.345 تومان
افزودن به سبد خرید - 114.219 تومان