شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

InShot ۲۰۲۱۰۲۱۹ ۱۴۵۹۴۹۹۱۳
id: 200041
بازدید: 11410

جذابیت( جذاب بودن ) از نظر روانشناسی با آن چیزی که مردم فکر می‌کنند بسیار فرق دارد جذابیت یک فرد ربطی به چهره او ندارد حتما شما بعضی اوقات به این احساس بین می‌برید که جذاب نیستید و تصمیم می گیرد که بر اساس ماده و استانداردهای جامعه خود را تغییر دهید.مردم جذب شخصیت افراد میشوند نه جذب چهره ی ظاهری آنها. سعی کنید زیبایی درونی خود را بوجود آورید نه فقط زیبایی در ظاهر خود. زیبایی درونی ماندگارتر است اما زیبایی بیرون مشروط به زمان است. اجازه دهید خورشید نه در چهره ی بیرونی شما، بلکه در شخصیت شما آشکار شود و شما را درخشان سازد.

چند راهکار برای جذابیت بیشتر :

 شنونده باشید::سعی کنید شنونده سرا پا گوش باشید وقتی کسی با شما صحبت می کند، با تمام وجود تان گوش کنید. حواس تان را پرت جاهای دیگر نکنید. جوری نشان دهید که از شنیدن حرف طرف مقابل تان لذت می برید و صحبت های او برای شما مهم است درصحبت هایش می توانید همراهش باشید. یا می توانید با طرف مقابل رو راست باشید آنها دوست دارند باهاشون صادق باشیم.مثلا اگر نمی توانید به قولی که داده اید پای بند باشید سعی کنید قول ندهید،اگر قولی هم دادید حتما عملی کنید وقتی شخصی از شما نظر خواهی می کند سعی کنید روراست باشید.مثلا دوستی از شما درباره لباسش نظر خواهی می کند و شما آن لباس را نمی پسندید باید راستش را بگویید که لباس قبلی بیشتر بهت میومد. سعی کنید دوستان تان را با هم آشنا کنید با آنها معاشرت داشته باشید دور هم جمع شوید و مهمانی بگیرید برنامه تفریحی با دوستان خود داشته باشید این کار سختی نیست بلکه به جذابیت رفتاری شما می افزاید. و این به دیگران نشان می دهد که شما به آنها اهمیت می دهید و دوست دارید به آنها محبت کنید. جذابیت رفتاری یعنی توجه کردن و محبت کردن به دیگران.

سخت گیر نباشید به خودتان بخندید

اگر جایی اشتباه کردید،مثلا از پله افتادیدیا لیز خوردید اصلا شرمنده نشوید راحت باشید.سخت نگیریدبخندید سعی کنید حس شوخ طبعی در حضور دوستان داشته باشید خیلی خوبه که بتونی سردبودن یه دورهمی رو جمع کنی،مثلا لطیفه بگید ولی در مکالمات حساس و جدی نمیشه هر کاری رو کرد نه تنهابه جذابیت رفتاری شما کمک نمی کند بلکه شما روجلف وبی اساس نشان می دهد.

سعی کنید پرشور و شوقمند باشید

نسبت به مسائل و آنچه که رخ می دهد مثبت اندیش باشید.اگر در مواردی احساس ناراحتی یا مخالفت می‌کنید به روی خودتان نیاورید با لبخند وخوش رویی پذیرای نظرات جدید باشید سعی کنید فکرتان را باز نگه دارید همیشه همه چیز کامل و بدون نقص نیست اما اشتیاق و خوش رویی شما در موضوعات وحل مشکلات رفتار شما را پسندیده و شگفت انگیز می کند این یعنی جذابیت رفتاری که باعث میشه دوستان زیادی برای شما به ارمغان آورد و از صحبت کردن با شما لذت ببرند.اگر عاشق جذابیت بودن هستین خودتان بخندید اینکار باعث میشه دیگران را هم وادار به خندیدن کنید.گاهی اوقات جدی نگرفتن مباحث یا گرفتاری ها و عبور از آنها با خندیدن می توانیم اضطراب را از خودمان دور کنیم. موضوع های تراژدی یا خنده دار بخوانید و سعی کنید آنها را برای دوستان خود بفرستید.خنده بر هر درد بی درمان دواست.وقتی خندیدن را جدی بگیریم کم کم از مسائل آزار دهنده روزانه خود دور می شویدو خوشبخت تر زندگی می کنید به این نکته توجه داشته باشید که داشتن لبخند یکی از عادت های رفتاری خوب است.

جذاب باشید

اعتماد به نفس داشته باشید.

سعی کنید به هر آنچه که می گویید و انجام می دهید اعتماد داشته باشید ولی وقتی که متوجه اشتباه خود شدید آن را تصحیح کنید.این کاراعتماد به نفس و جذابیت شما را شگفت انگیز تر می کند باعث می شود که با خود واقعی تان راحت واعتماد داشته باشید یا سوال کردن درباره آنچه که نمی دانید به زیاد شدن اعتماد به نفس تان کمک می کند.بهتر از این هس که چیزی را ندانی،ندانستن نشانه ی ضعف و سستی نیست ولی درمقابل نپرسیدن عیب است.

خوب لباس پوشیدن،رفتار وعمل مناسب نشانه ی اعتماد به نفس هستند. خودت را دوست داشته باش.زیبایی ها و نقاط قوت خود را ببینید هرکاری که باعث میشه احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید می توانید انجام دهید. اطمینان به خود وارزش یا اهمیت دادن به ظاهر خود خیلی خوب است،اما زیاده روی نکنید جوری نباشید که فقط از خودتان تعریف کنیدفقط بخاطر دیده شدن خود دیگران را نادیده بگیرید این کار باعث می شود ازچشم آن هابیافتید و جذابیت رفتاری شما زیاد نمی کند برای فرار از خود فریفتگی سعی کنید به دیگران اهمیت بدهید از آنها تعریف کنید وبامهربانی آنها را خوشحال کنید،زیرا بیشتر مهربانی شما می تواندبه جذابیت بودنتون تاثیرگذار باشد.

جذاب ساده نویسی 4

پیشنهاد:

روشی که به شما کمک می کند تا در دل اطرافیان جای بگیرید جسور بودن است افرادی که از قدرت و شهامت بالایی برخوردارند براحتی خود را به دیگران نشان می دهند.همیشه صاف راه برویداخم نکنیدوشاد باشید زیاد روی عیب های خود متمرکز نشوید سعی کنید نقاط قوت خود را بشناسید و از آنها استفاده کنید.جملات منفی فقط انرژی شما را می گیرد و از جذابیت رفتاری تان کم می کند همیشه سعی کنید نیمه ی پر لیوان را نبینیدوشکرگزار باشید.اشتباهات خود را فراموش کنید از آنها درس عبرت بگیرید ولی غصه نخوریدهیچ وقت برای جبران کردن دیر نیست. سعی کنید وسط حرف دیگران حرف نزنید اگر ناخواسته چنین کاری کردید سعی کنید عذرخواهی کنید وادامه ندهید تا حرف طرف مقابل تمام شودبا خود ودیگران صادق باشید .به طور مختصر:جذابیت رفتاری یعنی استفاده درست از داشتن حس اعتماد به نفس وارتباط با دیگران با معاشرت کردن و صداقت داشتن در دل انها جای بگیرید.

بهترین آموزش های موفقیت را در فروشگاه ما پیدا کنید

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای