شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

2022 02 20 184500
id: 236467
بازدید: 1688

آموزش چگونه در نتورک افراد جدید را پیدا کنیم پر از محتوای پایه است، در هر کلمه از متن ورودی گرفتن افراد جدید که در زیر آمده است نکات بسیار مهمی آمده است با دقت مطالعه کنید.

همانطور که انتظار می رود دیدگاه مربیان مختلف، تفاوت ها و شباهت هایی دارد. اما فصل مشترک عموم مربیان بازاریابی شبکه ای این است که:

اول اینکه عموم نتورکرهای بزرگ، «راز موفقیت در بازاریابی شبکه ای را این می دانند که آس ها را بیابیم و کمکشان کنیم که موفق شوند.» هرچند روشهای کمک کردن، کمی با هم تفاوت دارند.

و دوم اینکه همگی معتقدند «روش یافتن آس ها، فقط و فقط عضوگیری مداوم است.» هرچند در اینکه پس از یافتن اولین آس ها چه باید بکنیم و تا چندمین آس باید پیش برویم، کمی متفاوت عمل می کنند.

و البته بدیهی است که یک نتورکر باهوش باید ملاحظات پلن درآمدزایی شرکتش را نیز در تعیین استراتژی یافتن آس ها و نحوه ی چیدمان آنها مد نظر قرار دهد

پس می توانیم نتورک را شبیه یک بازی در نظر بگیریم که مراحلش اینگونه است:

مرحله اول: آنقدر عضوگیری کن تا به اولین آس برسی. حالا برو به مرحله دوم.

مرحله دوم: آنقدر عضوگیری کن تا به دومین آس برسی. حالا برو به مرحله سوم.

مرحله سوم: آنقدر عضوگیری کن تا به سومین آس برسی. حالا برو به مرحله چهارم.

و …

مرحله آخر: آنقدر عضوگیری کن تا به آخرین آس برسی. (و این به پلن درآمدی شرکت بستگی دارد.)

چگونه در نتورک افراد جدید را پیدا کنیم
چگونه در نتورک افراد جدید را پیدا کنیم

حقیقت این است که تقریبا اکثر نتورکرها، عضوگیری را قبل از یافتن آس ها رها می کنند! چرا؟! چون به خیالشان همه ی ورودی هایی که گرفته اند قرار است آس بشوند!

یادمان باشد که عضوگیری نه تنها مهم است بلکه خیلی خیلی مهم است! پس حتما باید یک فکر درست و حسابی برای آن داشته باشیم.

نظر «دان فایلا»

دان فایلا یکی از قدیمی ترین مربیان نتورک، معتقد است که باید تا یافتن ۵ نفر آدم جدّی (همان آس ها)، عضوگیری تان را ادامه دهید. یعنی آنقدر عضو گیری کنید که به ۵ نفر آس برسید. (البته قاعدتا منظورش در شاخه های مختلف است و نه همه در یک یا دو شاخه.) این ۵ نفر آس، در واقع نسل اول آس های شما هستند. سپس باید به این افراد کمک کنید تا آنها هم ۵ نفر آس خودشان را بیابند و همینطور تا یک نسل بعدی. یعنی معتقد است باید اطمینان پیدا کنید که تا ۳ نسل (و نه ۳ سطح!)، آس ها وارد سازمان تان شده اند. بعد از این می توانید مطمئن باشید که تصاعد با قدرت و بدون هیچ مانعی در سازمان تان فعال خواهد شد.

 

پس از اینکه لیست افراد شما اولویت بندی گردید، حال زمان آن فرا رسیده که شما از افراد جدا شده از لیستتان دعوت نمایید تا با محصولات و امکانات شرکت شما آشنا شوند..

در ادامه باید به این نکات خیلی توجه داشت زیرا باعث جذب بهتر و پیدا کردن افراد بیشتری می شود..

 

بازار هدف ما چه افرادی هستند؟

به طور کلی بازار هدف شما به سه گروه تقسیم می گردد : بازار داغ، بازار گرم و بازار سرد.

 

بازارداغ : بازار داغ شما شامل افرادی می شود که با شما رابطه بسیار نزدیک و صمیمانه ای دارند ، مانند والدین، خواهر، برادر، شاید خاله، عمه، عمو، دایی، بعضی دوستان و یا همسایه های خیلی صمیمی شما و غیره، بی شک اصلی ترین افرادی که در دایره مشتریان شما قرار خواهند گرفت، ایشان خواهند بود.

بازار گرم : به افرادی گفته می شود که شما را می شناسند مانند اقوام و دوستان، ولی لزوماً هر هفته یا هر ماه ایشان را نمی بینید، بعد از بازار داغ شما، این افراد می توانند در اولویت بعدی شما برای فروش محصولات و تامین نیازهایشان قرار بگیرند.

از اینرو با راهنمایی حامیان خود در مرحله اول حداقل نام ۳۰ نفر از اطرافیان خود را ( بازار داغ و گرم و سرد ) که احساس می کنید به احتمال زیاد محصولات شرکت شما برای ایشان مفید بوده و به آن نیاز دارند را از بین سایر افراد لیست خود جدا نمایید و در لیست مخصوص مشتریان احتمالی بنویسید. بعد از پایان این آموزش ها می توانید به راحتی به هر یک از ایشان مراجعه نموده و سفارش دریافت کنید.

بازار سردبازار سرد به افرادی گفته می شود که شما در حال حاضر با ایشان آشنایی ندارید. این گروه از مشتریان شما یک ویژگی منفی دارند و یک ویژگی مثبت، ویژگی منفی ایشان این است که بر روی شما و صداقت کلام شما اشرافی ندارند، ولی از طرفی دارای این ویژگی مثبت می باشند که تعداد ایشان و اماکنی که می توانید آنها را ببینید هیچ محدودیتی ندارد، یعنی شما همه روزه و در هر کجای کشور می توانید با این دسته از افراد ارتباط برقرار کرده و از ایشان سفارش دریافت نمایید. راه های ارتباطی با ایشان خانگی، گرفتن غرفه در مراکزی مانند خیریه ها، و برقراری ارتباط در تاکسی، مترو، باشگاه،بیشتر از طریق Show ، برقراری میهمانی و غیره می باشد.

یک مکالمه رو با همکارتون شروع کنید. با کسی که توی ماشین کنارتون میشینه. با کسی که توی فروشگاه ملاقاتش میکنید. و…

 

1234

به جای اینکه وقتی توی ماشین هستید سرتون دائما توی گوشی باشه، سعی کنید با فردی که کنارتون نشسته صحبت کنید.

با اینکار متوجه میشید که اهل کجان و در حال حاضر به چه کاری مشغول هستند.

و بعد هم اطلاعات تماسشون رو ازشون برای ارتباط مجدد دریافت کنید.

نکته ی بسیار مهم برای افراد جدید:

هرگز یک نفر از بازار سرد خودتان را به سرعت به کار دعوت نکنید.

 

کلام آخر برای ورود افراد جدید :

یکی از بزرگان فروش می گوید: نهایت زمان بی کاری برای امثال من ۵ دقیقه می باشد، چرا که همه بیزینس های جهان افرادی که فروشنده ماهری باشند را می خواهند .

 

موفق باشید..

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای