شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

InShot ۲۰۲۱۰۲۱۶ ۰۱۰۷۴۶۳۳۶
id: 199915
بازدید: 11773

گاهی اوقات تنها با یک سوال فروش شما موفق میشود و بله را کسب میکنید، گاهی هم تنها با دادن یک پیشنهاد هوشمندانه، مشتری تصمیم خودش رو گرفته اما فقط تایید شمارو لازم داره.

شاید فروشنده یک مغازه باشید، هر مغازه ای و یا شاید شما بازاریاب باشید، بازاریاب یک شرکت که به مغازه ها مراجعه میکنید برای فروش محصولات شرکت، و با افزایش فروش قطعا درآمد شما هم افزایش پیدا می‌کند.

حتی به احتمال زیاد شما در یک شرکت بازاریابی شبکه ای و فروش مستقیم دایرکت سلینگ کار میکنید، چون سایت مارکت ام ال ام آموزش های حرفه ای در مورد بازاریابی شبکه ای و … دارد که میتوانید با کلیک روی اینجا محصولات را مشاهده بفرمایید.

به هر حال باید نکاتی را یاد بگیرید تا فروش‌تان افزایش پیدا کند.

در مورد فروش در ویکی پدیا

چطور می توانم کمکتان کنم؟

این یک جمله بسیار ساده است و می توانی به مشتری پیامت رو برسانی که می توانید بهش کمک کنید،خوشحال میشم بتوانم به شما کمک کنم اکنون چه کمکی از دستم برا شما برمیاد.

چه زمانی می توانیم شروع کنیم ؟

بااین سوال می توانید به مشتری بگید که محصول رو به آن فروخته اید و ذهن مشتری رو برای خرید آماده کنید.فروشنده باید اطلاعات کافی در مورد محصول خود داشته باشد تا خریدار از محصولاتش خرید کند باید بدانی که خریدار دنبال چه محصولی هست تا بتوانی در خرید به آن کمک کنی یا اگر فردی به خرید علاقه مند باشد

اما بدون هیچ دلیلی منصرف بشه باید از آن فرد دلیل منصرف شدن را جویا شوید شاید بتوانید با یک پاسخ درست شک مشتری رو برطرف کنی، من این اطمینان رو به شما می دهم که از محصول ما راضی باشید. از مشتری بخواهید در مورد نیاز هایش حرف بزند و در حین این کار مطالبی را بگویید که مشتری احساس کند به محصول شما نیاز دارد.

 

اگر امروز خرید کنید می توانید از پاداش خوبی بهره ببرید.

بیشتر مشتری ها دوست دارند خرید کنند اما وقتی قیمت محصول رو مقایسه می کنند از خرید منصرف می شوند و فروشنده باید اینجا پاداشی درنظر گرفته باشد تا مشتری خود را جذب محصول کند.یکی از دلایل مهمی که فروشنده را به موفقیت می رساند این هست که بتواند فروش خود را در ذهن مشتری به یاد ماندنی ترین کند.

برای تاثیرگذار بودن شروع با خریدار نیازی به صحبت‌های طولانی یا صدای بلند نیست باید طوری صحبت رو شروع کنید که خریدار علاقه و اشتیاق خود را به فروشنده منتقل دهد. ما باید بتوانیم مخاطب رو وارد گفت وگوی فروش کنیم در جلسات فروش با مشتری هایی که قبلا آشنا شده ایم مشتری رو به اسم خطاب کنیم.

 

می توانم بپرسم مشکل شما چی هست؟

مشتری برای حل کردن مشکل ویا پاسخی به یک نیاز ، خرید می کند.فروشنده موفق وکار بلد باید بداند که مشتری چه مشکلی داشته واز چه راهی می تواند این مشکل را برای مشتری حل کند و اطلاعات رو از مشتری باید دریافت کند و مطابق آن ، محصول مناسب به مشتری ارائه دهد.

یاد داشته باشید شما وقت زیادی ندارید پس باید کلمات خود را کوتاه و موثر انتخاب کنید سعی کنید برای ارائه بهتر چند ویژگی مهم محصول خود را ابتدا بگویید و ویژگی های دیگر را کمتر یا حداقل گذرا معرفی کنید در این صورت به مشتری زمان بیشتری می دهید تا بتواند فکر کند ویا احتمالا نتیجه بهتری خواهید دید. می توانید به مشتریان خود بگید که 90درصد مشتریان ما از محصولات ما راضی بودند.

3 سوال و 2 پیشنهاد حرفه ای | برای افزایش چند برابری فروش

پیشنهاد من برای معرفی محصول…                     با توجه به نیاز و خواسته ی شما پیشنهاد من این دو محصول است.اینجا شما فروش را به مشتری القا کرده اید و به او اجازه می دهید که حق انتخاب داشته باشد در این صورت مشتری در مورد علاقه خود به یکی از محصولات شما اشاره می کند. اینجا مشتری قبل از فروش واقعی خود را در حالت خرید فرض می کند.                         من دوست دارم شما محصول خوبی را انتخاب کنید ومن فروشنده از ضرر شما ناراحت می شوم. من این اطمینان رو به شما می دهم که محصول خوب و بدون مشکل را انتخاب کرده اید این جمله می تواند بر ذهن مشتری بسیار تاثیرگذار باشد.

فروش یک هنر است، فروشنده باید هنرمند باشد، ریزبین، هوشمند و تیز، فروش باید هوشمندانه انجام شود، فروش باید با رضایت تمام شود تا خریدار فقط خریدار یکبار نباشد، مشتری ثابت شما شود، هر چه آموزش در مورد فروش یاد بگیرید باز هم کم است، برای همین چند آموزش در مورد فروش بهتان پیشنهاد میکنیم:

برای رفتن به هر کدام از آموزش های حرفه ای فروش روی آنها کلیک کنید.

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای