شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

نرم افزار لیدر من، بهترین اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای ، my leader مدیریت تیم
id: 220220
بازدید: 12519

اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای | اپلیکیشن لیدر من| اپلیکیشن نتورک مارکتینگ | نرم افزار برای مدیریت تیم | نرم افزار بازاریابی شبکه ای | برنامه برای مدیریت تیم در نتورک | برنامه آموزش نتورک 

مقدمه و معرفی اپلیکیشن My Leader:

تیم برنامه نویسی، مای لیدر متشکل از چندین لیدر، استراتژیست و طراح بسیار حرفه ای میباشد که با توجه به سرعت بیش از پیش رشد کسب و کار بازاریابی شبکه ای و سخت تر شدن رهبری حرفه ای روی تیم

بعد از گذشت ماه ها برنامه ریزی و تلاش اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای جامع و حرفه ای را تحت عنوان My Leader طراحی و برنامه نویسی کردن، که با این نرم افزار لیدرها بتوانند از ریزترین برنامه کف سازمان با خبر باشند.

با نصب این برنامه میتوانید ضمن برنامه ریزی و مدیریت برنامه خودتان، روی برنامه تک به تک سازمان با نمودارهای گرافیکی بسیار زیبا و کاربر پسند نظارت کامل داشته باشید.

عظمت اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای My Leader:

اصلا فرق نمیکنه در چه شرکتی فعالیت دارید، زیرا در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader تمام شرکت های بازاریابی شبکه ای کار شده، پس نتورکرها از تمام شرکت ها با هر استراتژی میتوانند از مای لیدر استفاده کنند.

اپلیکیشن مای لیدر کمک استراتژی شماست، شما به وسیله اپلیکیشن مای لیدر میتوانید از، اهداف، برنامه های آموزشی، پرزنت ها، جلسات آینده، در حال برگزاری و برگزاری شده همچنین کل موارد دیگه سازمان کامل مطلع باشید.

اگر دوست دارید بیشتر با اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای My Leader آشنا بشید و دانلودش کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای My Leader

جذابیت در بازاریابی شبکه ای:

بازاریابی چند سطحی نوعی “روش فروش” محصولات یا ارائه خدمات محسوب میشود و در قانون های جهانی نتورک به این نکته (نوع محصولات) در کنار قانون های دیگر به صورت ویژه اشاره شده است.

این قانون ها میتوانند به شناسایی شرکت های ام ال ام از شرکت های هرمی کمک ویژه ای داشته باشند.
۱۰۱ قانون تعریف شده که چند مورد مهم را باهم بررسی میکنیم.

  1. محصول شرکت باید مصرفی یا خدماتی باشد.
  2. پلن درامدزایی شرکت باید بر اساس زمان ورد اشخاص تعریف نشده باشد.
  3. محصول نباید در فروشگاه ها باشد همچنین داری کیفیت بالاتر از مشابهات و ارزانتر از آنها باشد

امروزه با جا باز کردن نتورک درون جامعه و قبول کردن نتورک بین افکار عمومی بعد از سالها رقابت شدیدی بین شرکت ها و تیم ها شکل گرفته و هر روز شرکت ها سعی بر این دارند که با اضافه کردن محصولات جدید و طرح های تشویقی و ارئه خدمات بهتر افراد بیشتر را جذب کنند.

در این راستا سرمایه گذاری های بزرگی انجام میدهند و لیدر های مجموعه های بزرگ و حتی مجموعه های کوچک هم به این علم رسیده اند که یکی از اساسی ترین و مهم ترین قسمت های نتورک در درجه اول حفظ تمامیت تیم و بزرگتر کردن مجموعه است که به آن رهبری کردن تیم میگویند.

قسمتی از حقیقت این است که شرکتی که پول بیشتری دارد صرفا شرکت بزرگتر در زمینه نتورک محسوب نمیشود و همچنین شرکتی که محصول و خدمات بهتری ارائه میدهد هم دلیل بر بزرگ بودن و بیشتر درامد داشتن آن شرکت نیست  و این امر برای تیم هر لیدر هم کاملا صدق میکند یعنی لیدری که در یک شرکت با خدمات عالی کار میکند نمیتوان بخاطر محصولات به بزرگی آن لیدر تاکید کرد بلکه محصول خوب و خدمات عالی تنها بستر بهتر برای فروش بیشتر و بزرگ کردن تیم است

پس چه چیزی بزرگ بودن یک شرکت یا یک تیم را مشخص میکند؟

سرمایه اصلی هر شرکت یا هر شخص افراد مجموعه آن است

شما میتوانید اطرافتان مورد های بسیار زیادی از شرکتهایی که محصولات نچندان با کیفیت داشتند ولی افراد خیلی زیادی جذب کرده اند پیدا کنید یا لیدر هایی که در شرکت های ضعیف مشغول به کار بودن ولی کسب درامد خوبی داشتند و برای همگان ثابت شده است که بزرگترین ثروت و دارایی و قسمتی که میتواند یک شخص را به درامد بالا برساند بزرگ بودن تیم شخص است پس باید برای حفظ تیم و بزرگ کردن آن چاره اساسی پیدا کرد.

چاره چیست؟

جواب

اول از ریزش تیم جلوگیری کنیم

دوم نتورک اصولی را به تمام افراد سازمان با وظایفشون یاد دهیم تا بتوانند پیشرفت کنند که در نهایت موجب پیشرقت تیم ما میشود

ولی چگونه؟

برای جلوگیری از ریزش باید یک رهبری فوق العاده بدون نقص داشت برای رهبری کردن نیاز به اطلاعات دقیق از تمامیت قسمت های تیم داریم

تا آسیب های تیم را شناسایی کنیم و اقدامات لازم برای برطرف کردن ان را انجام دهیم برای درک بهتر این موضوع مثال میزنیم

برای مثال شما تیم ۲۰۰ نفره دارید اماری به شما داده میشود که در هفته گذشته ۸۰ دعوت درون تیم داشتید ولی آمار پرزنت های تیم ۱۵ نفر بوده

الان شما آسیب را شناسایی کردید مشکل نحوه دعوت است و تیم شما نیاز به اموزش نحوه دعوت دارد و با چند جلسه اموزش و سخنرانی در طول دو روز و معرفی کتاب یا جزوه مشکل را بر طرف میکنید

امار گرفته شده از چندین تیم نشان میدهد که در بهترین حالت فقط ۲۰ درصد تیم فعال است یعنی اگر یک تیم ۱۰۰۰ نفره داشته باشیم در بهترین حالت آن تیم ۲۰۰ نفر فعال دارد و این حقیقتی است که کمتر گفته میشود و شما میتوانید در اطراف خود به طور گسترده اینگونه تیم ها را مشاهده کنید

با یک حساب سرانگشتنی میتوانید ببینید که نگه داشتن افراد با رهبری درست میتواند پیشرفت بزرگی نصیب شما کند برای مثال یک تیم ۱۰۰۰ نفره را در نظر بگیرید اگر ۲۰ درصد آن فعال باشد یعنی ۲۰۰ نفر فعال دارید و این فعالیت اگر بتواند تیم شما را ظرف یکسال به ۴۰۰۰ هزار نفر افزایش دهد طبق همین حالت اگر شما بتوانید با مدیریت درست فعالهای تیم خود را به ۵۰ درصد برسانید شما با همان تیم میتوانید یک سال بعد از هزار نفر به ۱۰ هزار نفر افزایش تعداد داشته باشید.

وقتی سازمان بزرگ تر میشود، رهبری و نظارت روی آنها سخت تر میشود (چاره چیست؟):

امروزه تلفن همراه در تمام زندگی انسان ها نقش بسته و به هر طریقی کمک حال ما بوده، اما تلفن همراه بدون اپلیکیشن ساده و پیشرفته آن هیچ تفاوتی با هم ندارن، شما میتوانید با اپلیکیشن حرفه ای مای لیدر هزاران تیم را نظارت و رهبری کنید.

نمودار رشد آنهارا ببینید، وبه خوبی برای تیمتون برنامه های رشد بچینید.

یک سوال مهم

اگر تیم شما این هفته رشد داشته باشد، از لحاظ فروش، تعداد پرزنت، تعداد فالو جلسه و از همه لحاظ آیا شما متوجه میشوید؟

وبدتر از آن اگر رشد تمام اینها کمتر از هفته گذشته باشد چطور؟ شما هیچ‌گاه متوجه نخواهید شد و تیم شما هر هفته خیلی نرم و یواش به سمت مردن می‌رود و شما هیچگاه متوجه نخواهید شد!

شاید هم خیلی سخت کار می‌کنید و 100% ذهن، جسم و تمرکز شما روی گرفتن آمار و نظارت تیم باشد، چقدر مطمئین هستید آمار و گزارشات هفتگی شما دقیق باشه؟
بنظر شما برای افراد تیم چقدر سخته گزارشات ارسالی را هرشب یا هر هفته دسته بندی کنن؟ و بنظر شما آیا دقت عمل کافی برای این کار دارند؟

خبر خوب اینه که با اپلیکیشن مای لیدر می‌توانید ببینید و نظارت داشته باشید، اگر تیم شما 1% فعالیتش و رشدش از هفته گذشته کمتر بشه، می‌توانید سریعا جلوی ضرر و ریزش رو بگیرید، به این میگن یک لیدر هوشمند، لیدری که مثل عقاب روی تیم خودش نظارت داره.

یک مثال بسیار مهم

قطعا هم ما بتمن رو میشناسیم، سوپر من هم میشناسیم، سوپرمن قدرت بلند کردن یک آسمان خراش رو داشت، اما بتمن هیچ قدرتی نداشت و فقط تکنولوژی هایش کمکش میکرد، و همین تکنولوژی که داشت باعث شد بتونه سوپرمن رو شکست بده.

حالا شما چطور؟ سوپر من که نیستید، هیچ قدرتی ندارید، اگر تکنولوژی هم نداشته باشید، توی این دنیای بی رحم، جایی نخواهی داشت، امروز در این لحظه اتفاقی اینجا نیستی، شاید این بزرگ ترین پیشنهاد زندگی شماست، که میتوانید با پول یک پیتزا به دست بیاورید.

امکانات پیشرفته ترین اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای:

 

بخش آموزش در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader

بخش آموزش در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader:

آموزش ها به سه دسته داخل نرم افزار تقسیم میشوند

  1. آموزش های شرکت مانند جزوه و کتابها و … که مربوط به شرکت باشد
  2. آموزش های لیدر : در این قسمت هر شخص میتواند آموزش های مد نظر خود را بارگزاری کند و مشخص کند برای هر لول چه آموزش هایی قابل نمایش باشد
  3. فروشگاه : در این قسمت قادر خواهید بود اموزش هایی را در قالب کتاب ویدئو و کتابهای صوتی خریداری کنید یا آموزش خاصی را برای فروش بارگزاری کنید

همچنین شما میتوانید گزارش کامل از آموزش های تیم‌تا پایین ترین لول مجموعه را داشته باشید
برای مثال: گزارش به صورت تعداد دفعات دیده شده یک کلیپ آموزشی با زمان و تاریخ. یا گزارش میزان وقت گذاشته شده برای خواندن یک کتاب به همراه ساعت و تاریخ باز کردن کتاب.

بخش لیست در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader

بخش لیست در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader:

لیست توسط افراد در لیست گروه های مختلف نوشته میشود همچنین گروه های مختلف به تعداد ناحدود میتوان ایجاد کرد برای مثال لیست هم کلاسی ها،
لیدرها به لیست کل مجموعه دسترسی کامل دارند و میتوانند به هر شخص اعتبار یا امتیاز خاص دهند.

توسط نرم افزار مای لیدر بر اساس اعتبار افراد از اعتبار بالا به پایین دسته بندی میشود.
اعتبار دهی فقط توسط لیدر ها انجام میشود.

بخش دعوت در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader

بخش دعوت در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader:

لیدر بعد از وارد شدن به برنامه های زیر مجموعه از قسمت لیست تفکیک شده هر شخص را انتخاب کند وارد صفحه دعوت میشود در این صفحه تارسخ دعوت را مشخص میکند ( تاریخ پرزنت نیست) و همچنان توصیه های خود را به صورت متن یا ویس برای زیر مجموعه ثبت میکند
.
زیر مجموعه وارد قسمت دعوت میشود و میتواند شخصی که لیدر برای دعوت مشخص کرده است چه کسی است و همچنین توصیه های لیدر را در این صفحه برای دعوت میتواند بخواند یا گوش کند .
پس از انجام دعو گزارش دعوت را ثبت میکند این گزارش به صورت ویس یا متن میتواند باشد. همچنین مشخص میکند که شخص دعوت را پذیرفته ( اگر گزینه تایید کرد انتخاب شود شخص به صورت خودکار به لیست پرزنت اضافه میشود) یا دعوت را نپذیرفت ( اگر گزینه رد شد انتخاب شود شخص به صورت خودکار به لیست پیگیری اضافه میشود )

بخش پرزنت در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader

بخش پرزنت در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader:

فقط لیدر میتواند پرزنت را تنظیم کند
در این صفحه لیدر مکان پرزنت و پرزنتور را انتخاب میکند (شما میتوانید پرزنتور های تیم را به نرم افزاز معرفی کنید تا فقط آنها برای انجام پرزنت انتخاب شوند)
پرزنت های ست شده با سبز و پرزنت های ست نشده با زنگ قرمز نمایش داده میشوند

بعد از انجام پرزنت گزارش پرزنت توسط زیر مجموعه ثبت میشود

 

تنظیم جلسات در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader:

در این قسمت لیدر میتواند برای اعضای تیم جلسه ایجاد کند و افرادی که قرار است داخل جلسه باشند را مشخص کند
پس از ایجاد جلسه به صورت خودکار در برنامه های هر شخص این جلسه اضافه میشود برای افراد انتخاب شده توسط اعلان اطلاع رسانی میشود.

 

لیست پیگیری در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader:

افراد به صورت خودکار بعد از دعوت و بعد از پرزنت و بعد از فالو به این لیست اضافه میشوند و بعد از پیگیری مجدد به لیست دعوت و پرزنت و فالو برگشت داده میشوند

گزارش کار کرد هر شخص درون نرم افزار به صورت خودکار ذخیره میشود که لیدر به گزارش تمام افراد مجموعه دسترسی کامل میتواند داشته باشد
و همچنین جزییات گزارش را به صورت ویس یا متن در اختیار داشته باشد.

 

بخش حسابداری در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader:

شما میتوانید محصولات خود را در قسمت حسابداری ثبت کنید
خرید ها
فروش ها
تعداد
قیمت
و سود لحظه ای شما نمایش داده میشود
به این قسمت در آپدیت های بعدی قسمت انبارداری اضافه خواهد شد

 

بخش پشتیبانی 24 ساعته در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader:

شما در قسمت چت آنلاین میتوانید با افراد خودت چت با سرعت بالا و با کیفیت را داشته باشید
توجه داشته باشید این چت فقط بین لیدر با افراد تیم خودش میباشد و به شاخه های موازی اصلا دسترسی ندارند

اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader داری یک اپ مکمل آنالیز تیم میباشد

اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای my leader داری یک اپ مکمل آنالیز تیم میباشد

امارها در اپلیکیشن بازاریابی شبکه ای آنالیز مای لیدر به شرح زیر میباشد:

  • تعداد دعوتی ها ی کل تیم در هر لحظه و تعداد کنسل شده ها و درصد دعوت های موفق درون کل تیم
  • تعداد پرزنت ها و درصد موفقیت کل پرزنت ها
  • تعداد فالو ها و درصد موفقیت کل فالو ها
  • درصد فالو هایی که منجر به خرید شدند از کل فالو ها
  • نمودار رشد افراد مجموعه نشان دهنده پیشرفت یا عدم کارهر شخص
  • امار و گزارشات برحسب شهرهایی که تیم شما در ان شهر فعالیت دارند
  • بهترین پرزنتر ها
  • بهترین فالوور ها
  • و ….

“رهبر های موفق از روی احساسات و حس ششم تصمیم گیری نمی‌کنند آنها آمار دقیق از تیم در اختیار دارند و آسیب‌ها را حدس نمی‌زنند، بلکه اشراف کامل روی آسیب دارند”

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

نویسنده

ابراهیم ابراهیمی
متولد سال ۱۳۶۸ کارشناسی سخت افزار کامپیوتر طراح الگوریتم مدرس و مشاور موفقیت