شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

آیا ادعای کسب درآمدهای میلیونی در بازاریابی شبکه ای صحت دارد؟
id: 95258
بازدید: 12648

در کشور ما و در همه کشورهای دنیا بازاریابی شبکه ای یا همان networkmarketing یک صنعت یا شغل نوظهور است که برای افراد علاقمند به این نوع فعالیت، بسیار جذاب و هیجان انگیز است اما لازم است به این نکته دقت کنیم، هر شغلی برای افرادی که در آن شغل توانایی دارند، مفید و پول ساز است. برای مثال شخصی که استعداد هنری ندارد، هیچ گاه نمی تواند از نقاش بودن در آمد بالایی بدست آورد و شخصی که قدرت تحلیل ندارد، نمی تواند یک تحلیلگر اقتصادی یا آماری باشد.

بنابراین می توان گفت بازاریابی شبکه ای هم شغلی است که برای افرادی که اولا توانایی فروش محصول را دارند و ثانیا امکان آموزش افراد در انجام خرده فروشی محصول را داشته، و بتوانند محصول را به خوبی به خریدار معرفی کنند و ثالثا مهارت آموزش این امر را در مورد تک تک افراد مجموعه خود را نیز داشته، مناسب است. اما متاسفانه در کشور ما همه افراد از دور به ظاهر لیدرها و افراد موفق در این حرفه توجه می کنند و فکر می کنند که هرکسی می تواند در این صنعت به درآمدهای بالا دست یابد غافل از اینکه در هر کاری، کننده کار می تواند به درآمدهای بالابرسد.

شبکه ای یک تجارت زود بازده نیست

اما نگران نباشید، قرار نیست با این حرفا شما دلسرد شوید

خیلی وقتا افراد به ما پیام میدن بعد از 3 ماه یا 6 ماه میگن میخوان از کار دست بکشن، دوستان عزیز تجارت بازاریابی شبکه ای یک تجارت زودبازده نیست، هیچ کجا ننوشته نتورک یک تجارت 3 تا 6 ماهه است یا یک ساله، بازاریابی شبکه ای یک صنعت 2 تا 4 ساله است.

  • سال اول تا دوم، سال آزمون و خطاست، باید یادبگیرید، در این سال ها اشتباه انکار ناپذیر است، میتوانید اشتباه کنید تا یاد بگیرید
  • سال سوم رشد میکنید
  • سال چهارم شکوفا میشوید و به درآمد چشمگیر میرسید

در حال حاضر (چهارشنبه – ۱ آبان ۱۳۹۸) در کشور ما 23 شرکت بازاریابی شبکه ای با مجوز سبز فعالیت می کنند که درآنها حدود 300000 نفر ماهیانه پورسانت دریافت می کنند. حسب تحقیقات در شرکت های فعال حدود 60 درصد از بازاریابان در آمد کمتر از یک میلیون تومان در ماه دارند(در برخی از شرکت ها این آمار بالای 80 درصد می باشد) و تنها 5 درصد از کل بازاریابان درآمد بالای 10 میلیون تومان دارند (این آمار مربوط به یک ماه می باشد و عموما سایر ماه ها نیز وضعیت مشابه و یا در حال تغییر میباشد.)

اگر شما هم میخواهید جز اون 5 درصد باشید باید چم و خم این تجارت را یک سال یادبگیرید، یک سال باید خودسازی کنید.

یک سال تحت هیچ شرایطی دست از کار نکشید  – مارک یارنل

در این مبحث توصیه میکنیم حتما سمینار سال اول شما در بازاریابی شبکه ای را نگاه کنید

قطعا افرادی که حالا درآمد بالای 10 میلیون تومان دارند و به آزادی مالی رسیده اند سختی های زیادی کشیده اند تا به اینجا رسیدن.

حالا سوال این است

آیا واقعا ارزشش را دارد؟

واقعا درآمد بالای ده میلیون ارزش این را دارد یک سال خودسازی کنید؟

قطعا جواب شما بله میباشد، اگر شما شما نه هست پس باید به کار قبلی خود با درآمد یک تا دو میلیون تومان برگردید.

خوبی این تجارت اینه که بعد از 4 سال دیگه نیاز به فعالیت خاصی ندارید و افرادی را کع در تیم خود تربیت کرده اید آنها سکان دار تیم شما میشوند و دقیقا موضوع برای آنها هم به همین شکل میباشد تا سطح های پایین تر.

پیشنهاد میکنیم ویدیو مصاحبه چالش برانگیز با یکی از تاپ لیدرها را مشاهده کنید.

بنز خریدی لیدر؟ مصاحبه ای پر از آبجکشن

این حرفه پول دراره 100درصد اما نه به سرعت

فایل صوتی زیر را حتما گوش کنید:

اگر شما در نتورک مارکتینگ تازه وارد هستین و این مقاله کمی برای ما عجیب بود اصلا نگران نباشید، اشخاصی که هدف دارند دنیا جلوی آنها به زانو درمیاد اینکه فقط یک تجارته، چقد زمان میبره تا ما هممون متوجه بشیم همه چی از خودمون شروع میشه، موفقیت شما هم فقط و فقط به خودتون بستگی داره

پیشنهاد میکنیم برای استارت از فایل زیر استفاده کنید

تهیه و تنظیم گروه محتوای مارکت ام ال ام

چه احساسی نسبت به این اطلاعات داشتید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نویسنده

ساناز امیری
فعلا که شب و روزمون شده بازاریابی شبکه ای و خدمات رسانی به نتورکران با استفاده از سایت بزرگ و معظم مارکت ام ال ام